neděle 11. července 2010

Dnešní horký den

Tak ráno jsem měla chuť na sladké ... Mno co, stane, nikdy nedodržím to, co si napíšu, protože se tak trochu řídím chuťovýma buňkama. Takže, chuť na sladké je chuť na sladké a naopak. Asi to má nějaký důvod že? :-) Jinak je to celkem vyvážený podle mě :-)

Snídaně: 1/4 housky s odstředěným mlékem + kakao (171 kcal)
Svačina: Jogurt dobrá máma (16o kcal)
Oběd: Brambory, zelenina (12o kcal)
Svačina: banán (15o kcal)
Večeře: zatím nic, ale udělám si ten nápoj, snad mi bude chutnat :-) (5o kcal)
Hřích: jeden bonbon (:D)
Pití: 1,5 l
Pohyb: posilování

Celkem: 651 kcal :-) (plán byl 610, takže podle mě dobrý :-))

A asi se něco děje, páč na váze bylo ráno 44,7 :-)

Co u vás ..?

5 komentářů:

  1. Jo jasně spřátelíme :)) ..du si tě přidat...

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásný jídelníček :-)♥
    Ten bonbon ani sladké tam tolik nevadí..Máš to dobré kočkO :-) Tak jen tak dále ♥♥**

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, ty už jsi podle váhy dost hubená takže je o to větší úspěch když se to hejbne :) A jíš moc dobře. Ráno sladké nevadí ani když je větší snídaně. Snídaně by mělo být jediné jídlo "hříchů" podle mě.

    Moc ráda se spřátelím a copak děláš za sport nebo tak jak si psala v jednom článku? Vím že třeba u takové moderní gymnastiky se vyžaduje skoro jen postava obalená kůží (mám kamarádku co se díky trenérům dostala do anorexie :( ale jinak mě nic víc nenapadá

    OdpovědětVymazat
  4. Chissie: Ono je jedno, kolik máš kilo, ta podložka unese celkem dost :-) U nás v DDM to hraje jeden chlápek co má na 16o cm tak 9o kilo a je v tom nejlepší ve městě :-) A taky jde o to, jestli chceš s váhou hýbat nebo ne. Tělo se už zařídí ;)

    OdpovědětVymazat
  5. anonymní: jen jsi mohla napsat odkaz webu :D Nemůžu si pamatovat všechno O:-)

    OdpovědětVymazat