středa 21. července 2010

Ranní ptáče ...?

Tak včerejší jídelníček se nekonal, každý večer jsem úplně zřízená a jídlo v tomhle stavu je děs. Naštěstí se zrychluje metabolismus a je větší pohyb, takže to tolik nevadí. Mamka včera koupila slunečnicový chleba, je docela dobrý :-)



Tak teď si napíšu plán a dnes večer či zítra napíšu, jestli to prošlo :-)

Snídaně: Slunečnicový chleba, sýr, paprika
Svačina: Jogurt
Oběd: Zeleninová polévka
Svačina: Banán
Večeře: Chtělo by to něco masitého :D

Snad se máte líp než já, jdu se kouknout, co všude kde nového.

3 komentáře:

  1. Femoden ale ještě je neberu, tak uvidim co to se mnou udělá, chtěla jsem levný, tak mi dal tyhle.. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak pak dej vědět co to s tebou provedlo :D

    OdpovědětVymazat
  3. tak To jsem zvědavá jestli ti to prošlo♥ Pač takhle je to úplně úžasné♥ Strašně krásné :-) Tak doufám že to bylo dobré :-)♥

    OdpovědětVymazat