středa 18. srpna 2010

Něco špatně?

Heute ist Mitwoch und .... Dneska je středa, tudíž vážící a měřící den ... Tak trochu mě zklamal ... ale poslední tři dny jsem měla něco večer .... v tom asi bude chyba ... Takže ... chci se tomu vyvarovat :) Budu si kupovat fakt mega zásoby žvejkaček, protože ty jsou prostě nejlepší ... :)


Můžu být ráda, že jsem shodila aspoň něco ... Ale ode dneška to je fakt přísnější režim a žádné jídlo na večer!

Paže: 21 cm :-|
Prsa: 78 cm :-)
Pas: 55 cm :-)
Boky: 75 cm :(
Zadek: 79 cm :-|
Stehno: 41 cm :-/
Lýtko: 29 cm :-(

Váha: 43,5 kg :-|

4 komentáře:

  1. Tak je to dycky no..
    A z čeho to děláš? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Btw COŽE?! Ty maš taaak moc krasnou vahu!

    OdpovědětVymazat
  3. nechapu vubec jak to dělaš :) úžasny

    OdpovědětVymazat
  4. No páááni.....tolik kolik máš ty v pase, tak já mám na stehně (u třísel) - je to strašný, já vím :( Jak podle váhy tak podle mír musíš být dokonalá :)
    Myslíš, že bys sem zase hodila nějakou novou fotečku??
    Děkuju :)
    Jsi fakt šikulka
    www.we-lose-weight-together.blog.cz

    OdpovědětVymazat