sobota 21. srpna 2010

Stanování ...?

Dlouho jsem se neozvala ... Dnes je sobota (doufám) a ve čtvrtek byl jídelníček opravdu strašný. Tak jsme včera jedla jen ovoce a prospělo mi to :) Dnes jsem jedla celkem normálně (asi?) a snad to tak zůstane (až na oběd ...) , bez všelijakých přežíraček a pod :) Jinak mám asi zánět močáku, což mě docela štve, ale v pondělí asi vážně půjdu k doktorce, aby mi na to něco napsala, nějak se toho nemůžu zbavit xD



Jídelníček:
12:oo - Polévka, 3 malé knedlíky, kousek masa, svíčková (prostě oběd u babičky) (318 kcal) :'(
15:oo - 1/2 kinder mléčný řez (58,5 kcal) :-|
18:45 - 1/2 kinder mléčný řez (58,5 kcal) :-|
Pití: 1,5 l (ještě se to navýší :)))
Celkem: 434 kcal
Pohyb: Chůze, posilování :-)
Spáleno: 1 286 kcal (z toho 1 291 kcal je bazální metabolismus)

Dnes budu jíst maximálně ovoce, máme v ledničce meloun. Nebudu to sem dopisovat, protože ovocný cukr se nikam (naštěstí) neukládá, takže to bude v pohodě ... Možná napíšu, kolik toho melounu bylo :D :)

2 komentáře: