pondělí 16. srpna 2010

Th_10 (manga)

Včera jsem nepsala jídelníček, protože mi bylo špatně. byla jsem ve vodě s nízkým PH a nějak mě rozbolela hlava a břicho. Ale teď už je to dobrý. Přidávám nějaké to thinspo ... ač je kreslené, tak se mi strašně líbí :)
Možná trošku perverzní anime .... Ale některé mají krásnu postavu =)






5 komentářů:

  1. mají krácnou postavu, ale stejně tyhle postavičky nesnáším :D

    OdpovědětVymazat
  2. Och tak doufám že hlava už tě nebolí a že vše OK x)♥ Jinak krásné thinspa x)♥ Kreslené jsou také krásné♥♥

    OdpovědětVymazat
  3. Prej trochu perverzní omg! :D jinak achooj..promin že jsem nenapsala včera ani minule ale nešel nám net (více u mě na blogu) a co jinak jak se máš? u mě nic moc,ale začnu znova zase,tak snad napodruhé to vyjde,měj se krásně zatím pa

    OdpovědětVymazat
  4. jojo něco s tou leností musíme udělat :),u mě je to ted od výkendu hrozné, ale vymlouvám se že jsem unavená z ošklivého počasí :) jinak jak se máš?

    OdpovědětVymazat