úterý 28. září 2010

.... :(

Poslední dobou jde všechno z kopce ... Nejradši bych byla někde sama, daleko od lidí ....
Baterky jsem nenašla a neteř mi ztratila i foťák ... Musím někomu říct, aby mi ho půjčil :D



Jinak jsem přemýšlela nad mou životosprávou .... Jak by to asi mohlo vypadat?

Snídaně: Bebe sušenky, kakao
Svačina: Ovoce
Oběd: Pečivo, o víkendech obědy doma :/
Svačina: Jogurt
Večeře: Zelenina

A s pohybem nejsem spokojená ... ráno vstávám v půl 7, jsem unavená a rozlámaná ... V pondělí chodím na taneční, ve středu a o víkendech posiluju .... Chtělo by to ještě nějaký pohyb ...
Jdu se po něčem podívat, snad se Vám daří líp :)

3 komentáře:

  1. Stejně myslím že už nepotřebuješ hubnout :) jen je třeba se na sebe podívat s úsměvem ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já souhlasim, dotáhnout to na ten konečný cíl rozdílu od výšky 18 cm by bylo zaprvé moc naročne a za druhé možná už příliš. Klidně papej takhle když ti to bude stačit ale přijde mi že další pohyb nepotřebuješ ani.. navíc ted bude zima.. tělo bude samo mít dost co se zahřejvat, zima je náročná. Tak spíš se hlídej aby tě nepřepadávaly chutě :)

    OdpovědětVymazat
  3. No taky mi poslední dobou nic nejde a jde to se mnou zkopce pomalu ale jistě se hroutím :(((

    OdpovědětVymazat