pondělí 26. prosince 2011

Vánoce

Vánoce jsme slavili o den později, protože na Štědrý den byl tatka v práci. 25. přijel teta se strejdou a přivezli nám pejska. Bylo to docela překvapení, protože jsme s ním počítali až na jaře. Ale je roztomilý jako každé štěně a když potřebuje vykonat potřebu tak si štěkne. Prostě se doma nepočůrá a nepokaká :) Jinak co jídlo? Snažím se moc nejíst, ale včera jsem spořádala fleiky s mlékem, 5 chlebíčku, 3 kousky cukroví, kaši a řízek. Pak jsem pila bouli (vodka, šampaňské, džus a ovoce), měla jsem asi čtyři velké sklenice. Pak jsme hráli aktivity, co jsem koupila celé rodině.
Dnes to s jídlem nebylo o moc lepší, několik chlebíčku, 5 kousků cukroví a ted jím salát a klobásu. Od zítřka chci najet zase na dietu a ode dneška konečně jezdit na tom rotopedu :)

2 komentáře:

  1. Jeee, psa ti závidím, vždycky jsem chtěla pejska:)
    A na jídlo se vykašli, vždyť vánoce jsou jednou za rok ! :) (mňam, boule bych si dala hned:))

    OdpovědětVymazat
  2. Jasné,rada spriatelim,idem si ťa hneď pripísať :)

    OdpovědětVymazat