sobota 31. března 2012

ehm ..

Tak jsem zase dlouho nepsala ... Ani jsem se nedívala, co píšete vy .. Ale dneska mám čas, tak se kouknu hned po tom, co to dopíšu .. (:

Koncert se nekonal, protože kamarád, co se mnou měl jít se opil a pak si zahulil, takže mu bylo dost blbě, tak jsme šli po oslavě ke kámošce domů .. Kamarád mi půjčí kolo a tedkon dvakrát nebyl tělocvik, kvůli poradě a třídním schůzkám, takže můj pohyb ... no, vesměs žádný ... :( Váha 53 kg .. Za chvilku budu na své úplně nejpůvodnější váze, kdy jsem začínala s tímhle blogem ... :D A pak už to půjde dobře .. (:
Jídlo docela jde, jen si myslím, že bych ho mohla ještě víc omezit .. Teďkon jsem měla polévku (nudlovou) a trochu kaše. Ještě jsem přemýšlela, že si osmažím sýr, protože ke kaši jsou řízky, ale já ani nemám hlad... Navíc mě tu stejně nikdo nechápe a asi ani nikdy nepochopí ... Přítel je pryč a nikdo jinej, kdo by mě chápal tu není ... připadám si tak děsně sama, že se děsím chvílí, kdy budu sama ve svém pokoji v tomto baráku s podivnou energií .. Nejradši bych si zase zahrála na housle ...
Ale tedkon hubnutí půjde dobře, protože od osmi do čtyř každý den budu ve škole nebo v knihovně se učit a domů se dostanu až v sedm .. Pak se jen postarat o Viki, chvilku si užívat internetové komunikace, přečíst několik stránek z knížek na maturitu a spát .. a druhý den znovu .. Och, jak se těším, až nebudu muset být doma v půl 2 a pak tu stejně nic nedělat ...

Dneska .. nevím, jestli budu jíst .. včera to bylo podivné .. ráno jsem vypila čaj a když jsme šly se ségrou na bus, tak mi bylo dost špatně a čaj skončil v jednom křoví. Pak jsme měla monstra a banán ... Doma jeden a půl jogurtu ... a pak ještě jednoho monstra .. a byla jsem vzhůru docela dlouho (: Ale na dnešek naštěstí žádné energetické pití nemám ... :D
K snídani jsem si dneska dala chleba, máslo, zeleninu a uzenýho goudu, pak tu polévku a trochu kaše ... no, nevím, připadá mi to hodně, protože se cítím fakt přejedeně .. Asi si půjdu zahrát DDR a pak ještě tu angličtinu, matiku a elektroniku ..

2 komentáře:

  1. Dlho osm tu nebola a za to sa ospravedlňujem, všetko som pokašlala! :( A držím ti palečky pri chudnutí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Držím ti palce zlati...já to všechno upe posrala...=( Přibrala jsem na 70kg!!! Jsem tlusté, vyžrané prase...=( Mno, ale snad ty první kilča půjdou dolů rychle..=)Jinak jsem moc ráda, že jsi se zase ozvala...=)

    OdpovědětVymazat