pátek 2. března 2012

Tak nějak ...

Tak dneska jsem měla k snídani jogurt, k svačině toust .. Pak mě babička donutila sníst dva knedlíky :(  a k večeři housku ... Achjo .. No, zatím mám za sebou 1o minut posilování, víc jsem zatím nestíhala, ale mám naplánováno ještě minimálně půl hoďky. Rotoped nechám na zítra.
Mám z toho všeho depku, včera ráno bylo na váze 55,6 a dneska tam je 56,7 .. :'( Asi moc žeru .. jenomže se bojím nejíst vůbec, protože pak mi je ráno akorát blbě a už jsem i zvracela (džus co jsem si dala místo snídaně).

3 komentáře:

  1. Jasné rada, idem si ťa pridať =)

    OdpovědětVymazat
  2. s tím žranám jsme na tom podobně!!! hrůza hrůza hrůza.. pět znovu přibírám, kecám, opět jsem znovu na začátku! je to jen tím že jsem se přestala snažit.. ale teď to bude jinak! nechci být jen ta tlustá co tu chodí a nic pro to nedělá!!!

    OdpovědětVymazat
  3. S tým žraním to mám rovnako..furt do seba niečo pchám..:/
    Mimochodom, vrátila som sa späť :)

    OdpovědětVymazat