pátek 9. července 2010

Míry ...

Je ráno, probudila jsem se do docela prosluněného dne. Stoupla jsme na váhu a ejhle ... pořád tam na mě čučí 45 kg. už asi nějakých 14 dnů ... Furt lepší, než kdyby tam bylo víc, se vždycky bojím, že tam bude třeba 47, ale to tam nebylo už dlouho. Ač mám rychlý metabolismus (někdy mám pocit, že se snaží spořádat mé vnitřnosti), tak váha dolů prostě nejde. Vzhledem k tomu, že sem skoro nikdo nechodí, tak se asi budu ptát do prázdna ale kdyby sem někdo zabloudil ... co mám sakra udělat, aby to šlo dolů? Jím málo a často, pohybu mám dost .... Posiluju každý den s mou milovanou neteří (Viki), která váží už něco přes 1o kilo. Jí se to líbí a mě taky. Ale výsledky nikde ... pořád si říkám, sakra, to je ta hranice, přes kterou už jsem dlouho neprošla ... takže to bude potíž ... ale až taková potíž? Jedním slovem "uf!"

Tenhle článek se víceméně jmenuje "Míry". Takže je sem napíšu, abych pak mohla porovnávat ... A vy taky, kdyby vás to zajímalo :-)

Ruce: 24 cm
Prsa: 78 cm
Pas: 61 cm
Boky: 81 cm
Zadek: 86 cm
Noha: 48 cm
Lýtko: 32 cm

Mohu jen doufat v jednu věc ... A to, že se mi nezmenší prsa, už tak jsou to malinký kůzlátka, jak řekl jednou můj kamarád...
Jinak co si pamatuju, někdy před 14-ti dny byl obvod pasu 64 cm. Takže nějaká změna tam je ne? :-)

Kdyby to někoho zajímalo ... měřím 158 cm a váha 45 se Vám možná zdá normální, ale mě ne. Z jednoho prostého důvodu: Tuky váží o polovinu míň než svaly, tudíž jich tam může být o mnoho víc. Takže nakonec když Vám někdo řekne, že váží 45 kg a má 158 cm, může vypadat jako tyčka ... Já potřebuju zhubnout taky kvůli mému sportu ... Ale o tom jindy ... :-)

2 komentáře: