pátek 9. července 2010

Chjo ...

Dnešní den byl zase strávený doma a až na řvoucí Viki kvůli ukradené propisce to bylo docela fajn. Včera jsem si sepsala plán, který jsem skoro dodržela, ale zkusit se musí všechno.
Vlevo je plán a vpravo je co jsem tedy opravdu jedla.

Snídaně: “Křehké plátky”, šunka “Křehké plátky”, šunka
Svačina: Ledový salát nic
Oběd: Brambory Brambory, trochu papriky a rajčete
Svačina: Mrkev, jablko Müller riso
Večeře: Kakao Bebe brumík
Hřích: žádný!!!! žádný :-)
Pití: 2 l 1,5 litru vody s citronem
Pohyb: Posilování, DDR posilování, DDR

Tak tady to vidíte ... Jenom lituju Viki, páč jí zmizel další Bebe brumík, ale má tam ještě tři :D .

Zítra budou rodiče pryč a já tu budu muset přežít s neteří. Snad bude mít zítra super náladu jako já. Už jen protože doufám, že na váze na mě vykoukne 44 kg :-) A když ne, tak pořádně zamakám. (A když vykoukne tak taky.)

"Mé představy jsou krásné, ale já budu ještě hezčí!"

1 komentář: