pátek 30. července 2010

Po pár dnech ...

Pár dnů jsem si dala tzv. "pauzu". Někdy to chce odpočinek od věcí jako je počítač, televize, mobil .... Jídelníčky začnu psát zase od pondělí, přes víkend je totiž počítačová pařba. A když sedíte jen u pc a něco hrajete tak toho ani moc nesníte, takže se nemusím bát :-) Jdu se kouknout co u vás nového .. :-)

5 komentářů:

  1. Okej x) Budu tě čekat v pondělí♥
    Tak at ti to vychází berŮ :-*♥

    OdpovědětVymazat
  2. :))ttaky mam občas pocit že ten den nemůžu na tom počítači být prostě me to nebaví třeba jdu na blog a stejně nnenapíšu ani článeka už pc vypínám protože prostě nemam náladu být na pc :)) jinak já si nehty koušu uplně hrozně občas mě to i hrozně bolí a stejně mi to nezabrání si je kousat -

    OdpovědětVymazat
  3. jj taky když jsem na počítači a dělám něco co mně baví na jídlo ani nepomyslím :)

    moc ráda spřátelím, jdu si tě přidat ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,
    ešte dnes si ťa pridám medzi affs ;) :)

    Alexis

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky,už ťa mám zapísanú:)
    No stým máš pravdu,za PC toho veľa nezješ.Stačí sa venovať svojmu blogu,pozerať filmy poprípade thinspá a ešte lepšie písať si s nejakými svojimi sbčkami a nedáš do úst okrem vody a žuvačky nič:D

    x.o.x.o.
    Alexis

    OdpovědětVymazat