pondělí 2. srpna 2010

Co všechno se semlelo ...

Vše uvnitř ... (Asi nudné čtení)
Na PC pařbě se nedělo nic moc zajímavého až na to, že jsme odpálili jednu grafickou kartu a ztratili myš. Včera u nás byla návštěva, tak jsem s nima šla do bazénu. Strávili jsme tam dvě a půl hodiny. Pak jsme jeli domů a já si říkala, co si asi dám k večeřoi? Tak jsem si všimla, že je tam asi šest bobíků (všechny pro neteř, jak jinak že) a jeden jsem si vzala. Najednou přišel táta a říkal, že jsem "nenažranec nenažraná". Tak jsem uklidila jogurt do ledničky a šla za přítelem. On mi řekl, že se mu nediví (To jak mě otec označil). Tak nevím, co mám dělat ... Jíst doma nemůžu, protože jsem nenažranec nenažraná a u přítele taky ne, protože si myslí to samé. A když nebudu jíst tuplem nic, tak se mi zase zblázní žaludek.
Ale mám i lepší zprávu :-) Dneska jsem si stoupla na váhu a ... Je tam celých 44 kg! Konečně se to hnulo dolů :-)

Prostě jsem se musela dneska změřit a je to zase nižší než minule. Ty čísla  v závorkách jsou z mého začátku tj. z  9.7, takže skoro měsíc zpátky. Za ten měsíc jsem zhubla průměrně o 3,5 cm a jedno kilo. Teď už mi to půjde lépe :-)

Ruce: (24) 21,5 cm
Prsa: (78) 78,5 cm
Pas: (61) 58 cm
Boky: (81) 76 cm
Zadek: (86) 81 cm
Noha: (48) 42 cm
Lýtko: (32) 29 cm

3 komentáře:

  1. Teda, nechápu co do tebe valí, když máš 44 kilo ! já mít tak málo tak do mně doma cpou jídlo horem, dolem... nechápu to...
    jinak gratuluju k ůbytku :) dobrý že ti nemizí prsa :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wau,tá váha a to všetko-gratulujem,super to je:)
    Hmm mne by vôbec nevadilo nejesť:) ae bohužiaľ ja jesť musím,lebo potom by som počúvala reči prečo nejem:Dteda možno by si to nik nevšimol,ktoviee..

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo takové pokroky jo? :-)
    To jsi šikovná xD♥♥ Já bych tohle měla mořná za deset let xD ale takhle rychle? Krásný míry jen tak dál♥

    OdpovědětVymazat