pátek 13. srpna 2010

Dneska pršelo ... (aktualizováno)

Dnešní jídelníček nic moc ... Byla jsem venku s kámoškou a pořád jsme někam lítali .. Nakonec začlo pršet, tak jsme se schovali na nádraží, kde nás okupoval jakejsi chlápek. Chtěl po nás příjezdy a odjezdy vlaků xD Mamka mi koupila mlíko, activii a celozrný pečivo ... Ta je na mě najednou hodná =)

Dnešní děsný jídelníček ... :
1o:3o - Mrkev, jabko (73 kcal)
12:45 - Vajíčka s knedlíkem (153 kcal)
14:15 - Rohlík, sýr, šunka (224 kcal)
15:15 - Müller reis (84 kcal)
18:oo - Rohlík, eidam (179 kcal)
18:15 - Twister (1o1 kcal)
Hříchy: zvýrazněno červeně
Celkem: 762 kcal
Pohyb: Chůze
Spáleno: 1 o71

Aktualizace:
Tak jsem cvičila půl hodinky a u cviků na nohy jsme málem usnula. Ono se u toho leží a když je člověk unaven, tak to dělá své :D
Takže spáleno nakonec 1 765 kcal ... ale kdyby nebylo tolik toho jídla, tak mohlo být tohle číslo větší ... mno nic, zítra bude líp. Jdu se kouknout, co kde všude nového =)

9 komentářů:

  1. Když bude cvičení hodně tak je to hezké ;)♥

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký to máš celkem,ale docela mě udivuje,že skoro každý den se v jídelníčku oběvujou nějaké hříchy..A to ne jenom u tebe na blogu,ale i na jiných...Když chci zhubnout,tak se sakra hlídám né?..Nechci ti tady radit,ale dobře..Občas hříchy neuškodí,ale když je to moc často.....Tohle je jenom můj názor..To co jíš,je už jenom tvoje věc.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky,moc ráda spřátelím :) přidám si tě ju? ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Až si mě přidáš tak budu ráda když mi napíšeš na blog abych věděla ;) zatím se měj ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Tak přeci jenom už tu jsem! ;D ale už letím do postele ;) tak se měj pěkně :) papa

    OdpovědětVymazat
  6. No neměla..Snídani a svačinu pokaždé zaspím..Oběd jím..Na odpolední svačinu jsem venku..A večeři zase jím.Takže jenom 2 jídla..Vím,že je to málo,ale když jsem venku,tak na to úplně zapomínám..xD

    Jojo...Já tě chápu..Mě taky dává zabrat nesežrat čokoládu,když mi ji někdo dá na stůl..Ale vždycky se mi to podaří..Teda zatím..xD

    OdpovědětVymazat
  7. jídelníček pěkný a ten Twister je v pohodě :) není to moc kalorický :)

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za pochvalu :) doufám,že to zvládnu a vydržím to ;)

    OdpovědětVymazat