středa 11. srpna 2010

Odrazový můstek ...

Dneska jsem se změřila a zvážila ... Za týden to udělám znovu a samozřejmě chci, aby čísla byla menší ...

V závorkách jsou čísla, které by tam příští týden mohli být. Je to reálné??

Míry:
Ruce: 22 cm (2o cm)
Prsa: 78 cm (78 cm)
Pas: 57 cm (55 cm)
Boky: 74, 5 cm (72 cm)
Zadek: 8o cm (76 cm)
Stehno: 41 cm (38 cm)
Lýtko: 29,5 (26 cm)

Váha: 44,5 kg (43 kg)

13 komentářů:

  1. To jsou nádherný míry zlato! :)... to já je zítra (bohužel) fakt takový mít nebudu :D :D možná tak ty prsa..

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že reálný to je, ale obávám se, že míry přes prsa se zmenší taky, aspoň mě se to stane dycky, vlastně, tam "zhubnu" jako první :D
    Ty se musíš taky učit? jakto?

    OdpovědětVymazat
  3. vstávám:D někdy i v 6 :D
    jinak míry máš opravdu nádherné

    OdpovědětVymazat
  4. Záviidím, ty tvoje míry :))

    OdpovědětVymazat
  5. já se nezvdávám jenom prostě nepíšu na blog .. hubnu pořád dál a pořád cvičím a věnuji se tomu jenom o tom prostě nepíšu na blog.Žádné vzdávání ! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Co máš ty dneska na oběd? ;D

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je docela slabej oběd :) :/ Nemyslíš? :)

    OdpovědětVymazat
  8. No jo, je to těžký když doma nic není. Já mám šílenou výhodu v tom, že máme doma vše co potřebuji ;), protože mamka taky žije zdravě. U nás by jsi zase nenašla omáčku nebo sladký (kromě Bebe sušenek). :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tý jo, a to jí funguje takové hubnutí? :D

    OdpovědětVymazat
  10. Podle mě musíš být nádherně hubená až vychrtlá x/ newím co se ti nelíbí a proč chceš více když t je až moc extrémní kolik vážíš na svojí výšku x/ ale míry moc krásné x)♥

    OdpovědětVymazat