středa 11. srpna 2010

Přeháňky ...

Dneska jsem měla jít do bazénu .. Ale matka se rozhodla, že bude naštvaná... Takže se to nakonec nekonalo ...



Jídelníček:
9:oo - Kakao (162 kcal)
1o:3o - Chleba, lučina (93 kcal)
13:31 - Nízkotučný jogurt s kakaem (9o kcal)
15:49 - Chleba, gervais, pažitka (71 kcal)
18:3o - Kakao (162 kcal)
Hříchy: nic ...
Celkem: 555 kcal
Pití: 1,5 l
Pohyb: Skákání přes švihadlo, posilování,
Spáleno: 1 713 kcal

6 komentářů:

  1. ta matka mě štve :/ ale jídelníček se ti moc povedl :))

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné...
    A to se naštvala na tebe jen tak? Jj už jenom jeden den.. kdyby si věděla jak moc mi chybí pečivo :D :D
    Ale zítra to s tím posilováním nebudu přehánět.. bojím se že pak naberu až moc svalovou hmotu a váha se nehne a to by mě asi trefilo :D... jinak jak rychle hubneš ty?

    OdpovědětVymazat
  3. Chudero :D Moje mamka má taky někdy nálady :/:D

    OdpovědětVymazat
  4. Děkují.:) ♥

    Máš ho krásný ten jídelák..A ještě ten pohyb k tomu..Asi jsi nějaká závislá na kakau né?..Nedivím se..Je výborné..xD

    OdpovědětVymazat
  5. A nenalepí se na to ten ubrousek?..

    ...Pak to kakao chápu..xD Teď jsem na něho dostala chuť..xD

    OdpovědětVymazat