pondělí 9. srpna 2010

První očistný den ...

Hned po ránu se mě Viki rozhodla nakrmit jogurtem ... Od té doby jsem pila puer (čaj) a vodu či čaj Dobrá voda ... Byla jsem venku s kámoškama a furt jsme někam chodili :-))), pak jsem se jela s přítelem projet na Maxičky (na motorce!!) a když jsme zmrzlí přijeli k němu domů, bylo mi uděláno kakao ... Tak jsem vypila jen půlku ...



Takže dnes:
11:oo - Čtvrt jogurtu (86 kcal)
2o:oo - Kakao (80 kcal)
Hříchy: zvýrazněno červeně ... 
Celkem: 166 kcal :'(
Pití: 2 l
Pohyb: Chůze, posilování, DDR, běh
Spáleno: 2398 kcal ... (1 1o8 spáleno jen pohybem, juhů! )

Mám se radovat, nebo brečet?

Zítra je mléčný den .. Koupila jsem si dva o,1 % jogurty a polotučný mléko (nízkotučné by rodičům připadalo moc podezřelé ... ). Takže to bude samý kakao, protože samotné mléko mi nechutná xD :-)

6 komentářů:

  1. k tomu spáleno víme své že? :D :D ale jinak tě vážně obdivuju :))

    OdpovědětVymazat
  2. Raduj se, vždyť jsi v podstatě nic nesnědla a spálila jsi toho víc, to je víc než velkej úspěch :)

    OdpovědětVymazat
  3. Budud držet plce aŤ ti to zítra klapne :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,díky, když se trošku rozhlídneš po internetu na digitální váhy, je jich velký výběr, různé ceny. Např. http://www.tescomaeshop.cz/vazeni/vahy-osobni/osobni-vahy-soehnle/vaha-osobni-body-balance-shape-f3-63162-soenhle.html

    OdpovědětVymazat
  5. Moc dobré x)
    Mylsí msi že je to výborný jídelníček a není tam skoro nic xD paráda♥

    OdpovědětVymazat
  6. Wow.:) Ten pohyb...Závist..:)Dokonalé..:)

    OdpovědětVymazat