pondělí 9. srpna 2010

Rozdíl ...???

No povězte, vidíte nějaký rozdíl?



***

10 komentářů:

  1. jasně, že de vidět rozdíl !!! :))

    OdpovědětVymazat
  2. samozřejmě, že je vidět rozdil :) jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jinak dneska jsem měla svoje druhý video-cvičení podle tý stránky a mého cvičebního plánu,obě byly zaměřeny na dolní část..teda ty mi dávaj xD

    OdpovědětVymazat
  4. Jde vidět krásný rozdíl :)
    A jak se dnes dařilo?♥

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, je to vidět a sama to určitě cítíš na oblečení...to máš přes 6 cm....já chci taký:)

    OdpovědětVymazat
  6. omg jen tak dal? co vam vsem spadlo na hlavu. ta hokla je hubena a zene se do sakra prusery. prijem ani ne 500 kcal za den je zabijackej, vzdy se mui snist aspon 1000! ja byla pred rokem a pul to same,nejdriv jsem zhubla nejakych 4-5 kg a byla jsem akorat,ale hubla jsem porad dal a skoncila jsem jako nemocna hubena troska a nebejt moji maminky,ktera me z toho dostala,mohlo byt po me. kdyz jsem zacala jist,nabrala jsem 15 kg a pravidelnym cvicenim a stravou jsem nyni,za pul roku,zhubla zpet na mou idealni vahu. tak neblbnete a kdyz hubnete,tak zdrave a rozumne!!!

    OdpovědětVymazat
  7. nádhera!!!

    www.we-lose-weight-together.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  8. heeej ja chci tvee břííško!! luxus..:) nechceš spřátelit?

    OdpovědětVymazat