pondělí 2. srpna 2010

Tak zase jedem :-)

Dnešní jídelníček a co se vlastně přihodilo ....

Jídelníček:
13:oo - Bebe brumík (118 kcal)
15:oo - Activia nápoj 264 kcal)
16:oo - Twister zmrzlina (1o1 kcal)
19:oo - Bebe sušenky 113 kcal)
Hříchy: nic ... i když, ten Twister .... :(
Celkem: 595 kcal
Pití: 1,5 l
Pohyb: chůze, posilování
Spáleno: 885 kcal

Dneska jsem byla venku s kámoškou, kterou jsme asi rok neviděla. Docela hodně jsme si pokecaly a pořád někam chodily :-) Pak mi volal přítel, že má už řidičák na motorku a jede za kamarádem natáhnout mu do domu síťové kabely. Pak jsem se s ním svezla a bylo to docela fajn, jenom jsem celou dobu byla v tranzu :D . Pak jsme byli u něj doma a já zjistila, jak moc je na tom můj PC špatně. On má 7 let starou grafickou kartu a má lepší hodnocení než já! Navíc mu docela krachuje, protože při hrách má postavičky růžové a zbraně fialové a je to celé takové divné. Jeho brácha má PC v přepočtu cca za 3o tis (z toho 16 ooo stála jenom grafárna) Tak jsem začla sestavovat plán, jak si zajistit nový a výkonnější počítač. Zítra si asi půjdu koupit 2 GB paměti RAM, protože jedno nestačí a tři jsou super :-) Grafárnu si vyžádám na narozeniny a základní desku na Vánoce. Mno není to imba (super) ? :-)

2 komentáře:

  1. tyjo :-) tu čučim...příjem je menší než spálená energie? :/ To ale není dobré,ale jinak to máš hezké..kdyby nebyl pohyb nekládalo by si tuky tvoje tělo do kůže xD a to myslím vážně řekl mi to dietolog xD ale jinak hezké :-)♥

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju za radu :) aj za podporu :)
    Kupodivu včera to mlsání bylo tak nějak naschval, nemusela jsem si dat. Ovládla bych se, jen jsem prostě chtěla. Nevyčítám si to.
    Proti tomu přejídání jsem si koupila i tu knížku, nechci myslet jen na jídlo.
    Jinak s počítačem to máš pěkné vymyšlené :)

    OdpovědětVymazat