pátek 3. září 2010

Měření, vážení a odjezd ...

Dneska cca v půl 1 jedu do Brna ... Kvůli tomu jsem ani nešla do školy, takže jsem se vyspala relativně dobře :) 
Změřila jsem se a zvážila ... V neděli to udělám znovu a snad na mě vykouknou čísla v závorkách ... Mám v plánu si tam dát dva očistné dny ... Na návštěvách v Brně totiž nikdy moc nejím, takže snad budu mít radost :)

Ruce:     21 cm (2o)
Prsa:      79 cm (79)
Pas:       55 cm (53)
Boky:     75 cm (73)
Zadek:    78 cm (75)
Stehno:   42 cm (4o)
Lýtko:     29 cm (27)
Váha:      43,5 kg (43)

"Chci toho tak moc ...? Doufám, že ne ... už se těším, až v neděli přijedu a budu zase o něco hubenější ... Je to skvělý pocit ... "

1 komentář:

  1. Holka dyt budeš jak tenké prkno, žádné boky. Hodila by se zas někdy fotka,musíš být vážně hubená.
    Jinak malý detail k tvému komentáři u mě, jak se přesněji medituje :) ?

    OdpovědětVymazat