středa 1. září 2010

Září ....

Nový měsíc, nová škola ... nový život??



Tak jsem dneska šla do nové školy a bylo to tam docela fajn :) Nedávno jsem si koupila nové boty a chtěla jsem si je vzít poprvé až právě do školy ... Bylo to osudné, mám naprosto rozedřené paty, ale snad se to poddá. :)
Váha se nezměnila (mám 44 kg) a za tu dobu jsme se vůbec neměřila ... Ale obléknu kalhoty, co jsem před půl rokem nezapla. A navíc jsme zjistila, že jedny kalhoty, které mi byli akorát mi naprosto padaj. Taťka mi koupil novou klávesnici a myš k netbooku, kámoška mi obarvila vlasy a já si koupila botky ... Co víc si člověk může přát? Maximálně ještě něco zhubnout, protože mi nějak vyrašili faldíky na břiše :((
Jinak jsem docela spokojená, teď pracuji na denním režimu, abych se nevymlouvala na cvičení kvůli škole, že není čas.
 Jídelníčky začnu psát od pondělí (přes víkend jedu do Brna a nejspíš se nedostanu k internetu)

Tak tady mám sepsaný plán na všední den
5:3o -             Budíček
5:35 - 6:o5 -   Ranní rozcvička (protažení, posilování)
6:o5 - 6:5o -   Věci, co se ráno dělají
6:55 -             Vyjít do školy (budu chodit pěšky, je to 3,6 km)
8:oo - 14:1o - Škola (v úterý máme do čtyř :( )
Pak nějaké kroužky (Horolezení, snad Aikidó, taneční ... )
A večer, pokud nebudu moc unavená, tak si ještě zaposiluju ... :)

Jídlo: (tak nějak zhruba :))
6:1o -   Snídaně
9:4o -   Svačina
12:oo - Oběd
16:3o - Svačina
19:oo - Večeře (lehká ... )

Ach, to je velký článek ... A stejně už sem nikdo nechodí ... Mno uvidím ... Začíná tvrdý režim :)

2 komentáře:

  1. Tak to už se těším na tvé jídelníčky a pohyb x)♥ Je dobře že jsi váhu držíš x)♥ myslím že je to fajn x)♥

    OdpovědětVymazat
  2. jee takle brzo bych vstávat nemohla, to tě obdivuju :)
    Jinak sem taky dnes nastupovala do nové školy, byly nervy :)

    OdpovědětVymazat