středa 12. října 2011

Co dnes ..?

Tak jsem si říkala, že poslední jídlo bude to jablko, ale měla jsem už dlouho chuť na rybu, tak jsem si udělala vydatnou večeři.

7:5o - mandarinka
9:4o - jogurt
16:oo - jablko
2o:oo - brambory, pangas, zelenina
celkem: 461 kcal
Pitivo: 1 l čaj, o,5 l voda
pohyb: 1 hodina chůze, 2o minut posilování
spáleno: 420 kcal

6 komentářů:

  1. chutnala som vsetky, ale zeleny mi chuti najviac :) a ten som aj mala dnes :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten pangas je moc dobrej. Mě nejvíc chutná připravinej na způsob "řízku"..mňam mňam..
    Jinak super jídelníček..<3

    OdpovědětVymazat
  3. děkuji za pochvalu taky máš krásný jídelníček ;)
    Anabelle
    perfect-girl.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. tancuju ve škole ;) chodím na taneční školu :)
    Anabelle
    perfect-girl.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. jojo, kéž bych byla jako ony. <3 Rose V.

    OdpovědětVymazat
  6. Já muslli moc nemusim teda ty ovocný, ale takovejm vyšňovejm od Emco, jooo těm nepohrdnu.. ale bohužel tady u nás jsou jenom levný mussli.. (doma) :(

    OdpovědětVymazat