pondělí 10. října 2011

Co mám dělat?

Pořád myslím na jídlo ... Co bych si mohla dát? Máme tu puding, rajskou omáčku s těstovinama, gulášovou polévku, rohlíky, jogurty ...... Takovej pěknej výběr a já se přemlouvám, abych nechodila do kuchyně. Když mě to moc láká, jdu si zakouřit dolů před barák. Ono to pak přejde, třeba na půl hodiny hodinu, ale pak to přijde znova.

Tak jsem se rozhodla, že si napíšu co budu dělat, když budu mít na cokoliv chuť...

vyčistit si zuby
vypít sklenici vody nebo bylinného čaje
podívat se na ty nádherný hubený holky
podívat se na ostatní blogy, které pojednávají o hubnutí
zahrát si DDR
pustit si písičky a tancovat
zacvičit si
hrát na kytaru
podívat se na věci do školy

Mamka pracuje u jedné firmy a ta vyrábí produkt jménem "emulips". Upravuje metabolismus a věršina lidí, co ho bere po něm zhubne. Stojí tři stovky a vydrží tři měsíce při užívání jednou za den. Začla jsem to znovu brát a doufám, že účinky se dostaví. :)

1 komentář:

  1. Vypadáš ůžasně a jestli chceš pokračovat koleduješ si o anorexii!
    Vážně chceš být "oživlá mrtvola" nebo ne?
    Vážně chceš vypadat takhle?! http://matyldakr.blog.cz/1110/anorexie-bulimie-obrazky

    OdpovědětVymazat