čtvrtek 22. prosince 2011

Další návrat?

Tak má váha vystoupala až na odpudivích 57 kg. Jsem z toho docela neštastná, ale konečně mi snížili prášky a tak nemám moc chutě, takže se dokáži víc hlídat. Navíc jsme se přestěhovali a rodiče mi koupili novou postel. Máme ji s taťkem rozestavěnou, je to docela fuška. Nahoře se normálně spí a dole je stůl, skříň a šuplíky. Ségra se taky rozhodla, že zhubne, ale dneska selhala, tedy oproti mě. Okolo jedné hodiny ranní dostala hlad, tak si dala mléko s piškotama. Já měla taky hlad, ale je zbytečné jíst takhle na noc, takže teď lěžím hladová v posteli a je to docela příjemný pocit.
Co budu zítra jíst? K snídani si dám fleiky s mlékem, k svačině mandarinku, pak nějaký oběd (asi čočku jestli zbyde), k druhé svačině si dám asi papriku, čínské zelí a eidam. Večeři asi vynechám, ale bude to záležet na tom, jak velký budu mít hlad.
Asi znáte metodu chew and spit. Před pár dněma jsem se rozhodla, že to vyzkouším a není to špatné. Asi v pondělí jsem si k večeři dala chleba s nutelou který neskončil v mém žaludku, ale chuť je chuť :)
Zjištuji, že na hubnutí nemohu být sama, podřebuji nějakou oproru, tak doufám, že se někdo najde. Už půjdu spát, přeci jen jsou tři hodiny ráno a dnes brzy vstávám.

Žádné komentáře:

Okomentovat