pátek 23. prosince 2011

Uklizeno!

Tak dnes jsem si dovybalila, ještě si sem musím přinést rotoped a stoleček. Ráda koukám na simpsny, tak vždycky když se budu dívat chci jezdit. Jeden díl trvá cca 20 minut, takže bych za dva díly mohla spálit něco přes 200 kcal, když pojedu pomalu, jakože ze začátku jo. Ale postupem času se určitě zrychlím :) Začla jsem pít čaj na hubnutí, měl by snížit chuť k jídlu a zrychlit metabolismus.
Dnešní jídelníček:
Snídaně: fleiky s mlékem
Svačina: kokosový nanuk
Oběd: Rohlík, lovečák, sýr, debrecínka
Svačina: Mandarinka
Večeře: Vzala jsem si půlku rohlíku s debrecínkou, ale nesnědla jsem to ...

Váha: pořád 57 kg, doufám, že do silvestra zhubnu alespoň 5 kg, aby to na mě bylo vidět a lidi si všimli.

No nic, jdu se podívat na nějaké ty blogy a najít si přátele :)

Žádné komentáře:

Okomentovat