pondělí 23. ledna 2012

Konečně

Teď jsem vůbec neměla na nic čas kvůli učení. Teď se ale na blog vracím i když se už připravuju na maturitu. Koupila jsem si plánovací deník, takže si udělám čas na Bena, Viki, úklid v domácnosti, učení a cvičení a samozřejmě na blog :)
Včera jsem asi hodinu cvičila a jezdila na rotopedu. Už mám totiž zapojené bedny Tesla, jsou prostě skvělý, asi sem hodím foto :)

Dnešní jídelníček vypadá následovně
Snídaně: fleiky s mlékem
svačina: presso
oběd: chleba se zeleninou, sýrem a šunkou
svačina: guláš s rýží (babička vařila, tak se musí jíst no ... :()
večeře: jogurt

Jdu vás oběhnout :)

9 komentářů:

  1. Diáře a plánovače sou prostě potřeba ! :D
    A foto beden sem určitě hoď :)
    Jídelníček pěknej, jen škoda že nemáš prohozenej oběd se svačinou, hodilo by se to asi víc :D
    Si piš že to my dvě zvládnem ! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. KOČKO, VRACÍM SE.... taky jsem nestíhala kvůli škole.. ale teď se vracím s velkým odhodláním!! :-*

    OdpovědětVymazat
  3. Aww..Bola som chorá, tak som ti nemohla komentovať ://
    Júúj, a máš velice krásny jedálniček! Aj moja babka do mňa stále hustí..hrúza! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem z5 zlato. Doufám že jsi si polepšila za tu dobu co já pohoršila a vrátila se k normální váze jakou jsem měla :( musím začít odznova :* chceš mě mezi zlatama ještě?

    OdpovědětVymazat
  5. No právě :D ten pohyb u mě bude dost těžkej :D ale budu se snažit co nejvíce :) snad to zvládnu :) hlavně alespon hodinu denně :-)* to je důležité♥

    OdpovědětVymazat
  6. To je tým, že som doma..Žiadne stresy, ale od pondelka zase..uff..no som zvedavá ako to bude..hlavne si to musím udržať! ://

    OdpovědětVymazat
  7. děkuju za podporu :) taky bych potřebovala nějakou bezva hudbu aby se mi chtělo :D♥

    OdpovědětVymazat
  8. Neboj sa zvládneš to! Napríklad ja som teraz zjedla mandarínku! :D Vedela som, že si ešte niečo dám! Ja nevydržím :D

    OdpovědětVymazat
  9. Máš krásný jídelníček ♥
    Já miluju svůj diář :D

    OdpovědětVymazat