sobota 28. ledna 2012

Sushi ... :)

Tak dneska mě vzbudil Beník olízáním celého obličeje a následným štěkotem prosícím o vyvenčení. Pak jsme se pustily s mamkou a babičkou do vaření. Mamka udělala zemložku, babička jakousi buchtu z bramborového těsta a já vytvořila sushi :) Pak jsem byla s Benem a Viki na procházce a teď se učím angličtinu...

Jídlo:
Snídaně: zelený čaj s ananasem + cukr
Svačina: 5 kousků sushi
Oběd: hromada zeml-báby ... :((((
Pití: 1 l džus, o,5 l čaj
Pohyb: 2o minut rotoped, 1oo sed leh, 5o cviků na každou nohu

Holky, mě to tak štve ... Pracně jsem zhubla skoro na vysněnou váhu a pak kvůli těm blbejm práškům na schizofrenii přiberu ... Musím shodit tak na 45 kg do půlky června, než se vrátí přítel z Tasmánie. Moc vám děkuju za to, že mě podporujete. I love you :-*

Ještě jsem se chtěla změřit, ale nevím kde je metr, tak to udělám zítra a taky si napíšu, jaké bych chtěla míry, váha není tźase tak důležitá ...

4 komentáře:

  1. pěkný jídelák.. :) a pohyb také .. :) ... držím palečky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec mi nechutná sushi a hrozně mě to štve, protože to vypadá vždycky tak hezky :D
    A to je naprd když se přibere jinou než svou vlastní vinou :// Ale ty to zvládneš!!! Držím palce! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já si ráda vždy u něčeho odpočinu a většinou je to náš pes :) mám ho moc ráda♥ a jsem u něj prakticky přes den pořád :)* minule jsme byly venku 3 a půl hodiny a ani mi to nepřišlo :) jinak jídelníček krásný :) zeml bába nevadí :) je to jen jablko a rohlík ne? :)♥

    OdpovědětVymazat
  4. aha :( tak to mě mrzí, ale ono zase někdy je dobré to i pokazit♥ hm? :) ty to zvládneš i dále :)

    OdpovědětVymazat