čtvrtek 23. února 2012

...

Miluju ten pocit hladu ...

Dneska úspěch .. Měla jsem jeden chleba, monstra a litr džusu .. :) Ještě jsem přemýšlela, že si dám jogurt, ale mamka nakoupila i hromadu sladkostí a jak se znám, tak bych na ně zaútočila, tak radši budu hladová než přežraná :) Jinak jsem jim řekla, že jsem měla gyros, takže nikdo nic nenamítal na to, že jsem nevečeřela. Ještě mě bolí břicho z posilování ze středy, tak dnes se vrhnu na nohy ... :) A mám další motivaci k hubnutí, kamarád říkal, že nechce abych zhubla, protože pak se prý neovládne. A holky se chtějí klukům přirozeně líbit :))

Zítra si dám jogurt, džus, na monstra už nemám, tak musím vymyslet jiný zdroj energie. Asi si namažu chleba pomazánkou, pokud nějaká zbyla ... :)

Nejspíš se zase řítím do propasti, ale pro hubenost udělám teď fakt cokoliv ...

Žádné komentáře:

Okomentovat