středa 22. února 2012

Zase to jídlo ..

Včera se mi podařila neskutečná věc ... :) Za celý den jsem vypila monstra, snědla jednu bagetu a jogurt ... :) Pak do mě mamka chtěla nacpat guláš s těstovinama, tak jsem jí furt říkala za chvíli, za chvíli a pak jsem šla nahoru do pokoje a ona školila, takže jsem se tomu parádně vyhnula ...:)
Dneska jsem si k snídani dala bagetu, ještě tu mám monstra (jsem tento týden strašně ospalá a v pondělí jsem málem usnula na PVP) a k večeři si dám asi jogurt. Řeknu jim, že jsem měla gyros a bude ... :) Oni stejně nic nepoznaj. Ted jak tu Jirka není, tak nemám ve škole takové chutě, jako když tu byl. A zhubnout minimálně 1o kg za tři měsíce se dá ne? :) Já si teda věřím :D
Jinak pohyb, včera jsem asi půl hodiny honila po zahradě psa a pak jsem si dala padesát sed-lehů a pak jsem šla spát ... :)

Žádné komentáře:

Okomentovat