neděle 12. února 2012

Heh ...

Tak s jídlem je to docela fajn, odmítám sladké pokrmy neb na ně ani nemám chuť ... :) Návštěva dnes odjela a jak se to hned uklidnilo ... :D Jen jsem nemohla cvičit, před lidmi se tak trochu stydím, pokud to není ve škole v posilovně ..
Zítra mám jít s jedním kamarádem na pivo a pak mám u něj přespat. Jeho mamka prý bude spát v kuchyni (mají 1+1), kdybychom chtěli něco provádět :D ...
Dneska mamka uvařila svíčkovou, měla jsem tři a půl knedlíku a pak ještě jednu oplatku bebe cereální.
Hrajete někdo mafii 1? Já ted musím zmlátit spolu s Pauliem nějakej gang a dělala jsm to snad po sto padesáté a furt mi to nejde. Mi přijde, že se nechá zabít schválně :D
Jdu vás oběhnout a pak něco nakreslit, snad to vyjde ... :)

2 komentáře:

  1. No, já bych na ně měla chuť, ale také si je odmítám dát :) s kamarádem jo? :D nebo u kamaráda? :D to slyším pořád :D Ne to opravdu nehraju, ale asi to je zajímavý jak říkáš :)

    OdpovědětVymazat
  2. Závidím ti. Strašně. Že to zvládáš.
    Spaní u kamaráda si užij:)
    A Mafii sem hrála, dohrála sem ji celou, ale už je to hoodně dlouho:D

    OdpovědětVymazat