neděle 5. února 2012

Praha .. :)

Od pátku do dneška jsem byla v Praze u kamarádky. Nabízela mi samé sladké věci jako rafaelo, bábovku nebo sušenky. A já si nedala :) Bohužel tam nebylo kde cvičit a jednou jsem byla v Mekáči a podruhé v KFC. Nevím co je horší, sežrat rafaelo nebo jít do mekáče na tortilu? Je mi nějak divně, nic se mi nechce dělat. Jdu si zakouřit a pak se vrhnout na protokoly.
V sobotu nám přijela návštěva. Mamky kámoška s jejíma dětma. Saše je 11 a je vyšší než já. Navíc je hubená a pořád říká, jak je tlustá, Tadytěch lidí/dětí/pubescentů mi je líto, protože si můžou úplně zničit život. Nechci jí to vymlouvat, ale šetrně jí ukázat, že nemá pravdu. Napadá vás něco?
Dnešní jídelníček nebudu zveřejňovat, jen jsem odmítla pár sušenek a tučný těstovinový salát a před chvilkou jsem dojedla jablko. Pohyb je úplně mizerný, přítel za pár dnů odlétá na tři měsíce pryč, barák je plný dětí, ve škole je hromada učení a má nálada dosáhla nízkého bodu teploty....

3 komentáře:

  1. Pokud jsi byla v mekáči a KFC jako normální oběd nebo tak, tak to vůbec neva:) Podle mě lepší než rafaelo, který by sis dala jen tak mezi jídly:)
    Taky nechápu ty lidi, co říkají jak mají špeky a přitom si tahají kůži:D .. Podle mě jim to šetrně ukázat nejde.. Měl by jí to někdo říct natvrdo:/

    OdpovědětVymazat
  2. Já si myslím, že žádný cviky po kterých se zaručeně zhubne nejsou :D Prostě musíš cvičit a vydávat energii, to je jedno jak :))

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem v poslední době pěkně líná. Jinak z toho si nic nedělej. Já zase miluju Krusher (to pití ledové) :D v KFC a také je to sladké :/ a nebo chodím do Mekáče na kafe :* tam mají vynikající kafe♥ No když si myslí, že je tlustá tak je blbá teda :D nebudu se smát, ale těmhle lidem to prostě nevysvětlíš. Ty mají vlastní hlavu a tím, že to chtějí slyšet, že jsou hubené tak to ještě schválně říkají před lidmi :) aha, no mě přítel odjede na 3 dny a j áse můžu zbláznit :D

    OdpovědětVymazat