neděle 8. srpna 2010

Nadpis

Dnešní jídlo bylo ... děsný! Zítra se polepším, ráno půjdu do obchodu a koupím si čerstvé ovoce, zeleninu a hlavně jogurty (activia) ... Jinak jsem se domluvila s kamarádkou Suzi (SB), že se s ní budu vážit a měřit každou středu. Dneska je neděle a někdy se vážím i třikrát denně. Jak to mám do středy vydržet? Poraďte mi ... :(



7:oo - Vícezrný chleba, gerve, eidam (89 kcal)
1o:3o - Hroznové víno (7o kcal)
14:oo - Míchaná vajíčka (143 kcal)
15:oo - Zlaté věnečky (13o kcal)
18:oo - Bramborová kaše, paprika, sýr (6o kcal)
Hrířchy: znázorněno červeně
Celkem: 488 kcal
Pití: 1, 5 l
Pohyb: Pilates, posilování
Spáleno: 1 255 kcal

6 komentářů:

  1. ha zlato to vydržíš :)) středy josu naše aspon nebudeš ve stresu :D:D až v uterý budeš přemýšlet co si za týden všechno podělala :D a věnečky si vycvičila :) :P

    OdpovědětVymazat
  2. Podle mě ty věnečky byli buď z nudy nebo z hladu...Newí mneymslí msi že je to nějak hodně špatné x/ Určitě to vylepšíš x) Tak se snaž a zítra ti to určitě výjde x)♥ Držím palečky x)♥

    OdpovědětVymazat
  3. Šikulka! Věnečky jsi vycvičila ;) Jen tak dál :)

    www.we-lose-weight-together.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě se klidně přidat můžeš ;):)♥

    OdpovědětVymazat
  5. Pilates cvičíš podle nějaké knížky nebo tak? :)
    Chápu, že tě ty věnečky štvou, ale jinak je to pěkné :)
    Btw děkuji moc za koemntář :)

    OdpovědětVymazat
  6. Určité přizpůsobemí jídelníčku mi nevadí :) Když toho nebude moc, klidně ;):)

    OdpovědětVymazat