neděle 8. srpna 2010

Zítra

Přihlásila jsem se ... říkejme tomu společná očistná kůra  :-) Odkaz zde.
Zítra se drží hladovka ... Ale protože znám protesty svého žaludku, tak asi budu v pravidelných intervalech (3 hodiny) jíst kuličku hroznu. K tomu hodně vody nebo čaje. Snad se nechá oblafnout, ale už jsem mu domluvila, že je zítra očistný den, tak snad to pochopil :D

5 komentářů:

  1. Děkuju :) Teď už je to o 1kg míň :D
    jó, taky jsem nad tím přemýšlela, ale já bych to asi nezvládla..nebo já možná jo..ale suroviny (jídlo a pití) by byl problém :)..naši by mi to asi nekoupili a já sama moc peněz nemám.. :)..ale tobě přeju hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to držím palce :)
    Koukala jsem na to, ale asi bych nezládla ten "mléčnej den" pač mlíko opravdu nemusím :D

    OdpovědětVymazat
  3. děkuju :)
    my mlíko teď nemáme vůbec :D..ovoce taky ne :D..akorát zeleninu :D,..a obyčejnej ovocnej čaj :D, kterej musím sladit :D..jinak mi nechutná :D..ale už se lepším :D..už sladim hodně málo :D

    OdpovědětVymazat
  4. hlavně že si s žaludkem rozumíte :) neboj, on nebude mít na vybranou, tak ať protestuje :) ♥

    OdpovědětVymazat
  5. to nejsou takový v tom sáčku s tím fuj kořením, jsou to obyčejný nudle bez ničeho, uvařím a přidám zeleninu :)

    OdpovědětVymazat