neděle 8. srpna 2010

Takový normální čas ...

Venku už je světlo a neprší. To mě mile překvapilo. Jinak nám před barákem přistály dvě obrovské větve a spousta brajglu. Snad Labe nepůjde výš a nezatopí nám silnici, to bych se nikam nedostala i kdybych chtěla. Ale na chmi.cz ukazujou, že je všude čisto.
Jak jsem včera cvičila asi hoďku, tak si říkám, že mě bude určitě bolet celý člověk. Ha, nic mě nebolí. A navíc mám 43,5 kg :-) Takže ještě půlku a je do další kilčo dole .... :-) To je fajn, když to jde jako po másle ... :-)
jdu se kouknout, co kde všude nového a pak asi ještě spát .. I když se mi teda moc nechce (naspáno mám necelých 5 hodin) ... Že by mi ke štěstí stačilo málo?

6 komentářů:

  1. Týjo, jak to děláš takle rychle? Obdiv :)
    Jojo, taky jsem se neska nevyspala. Á nejspíš neska vyzkouším nějaké to cvíčo z tech stránek :)

    OdpovědětVymazat
  2. hele asi je to divný,ale já právě jak na jídlo moc nemyslim,tak hezlavě jim.. Když na to myslim tak se víc kontroluju:)
    Jinak máš krásnou váhu:)

    OdpovědětVymazat
  3. na slovensku neprší skoro vôbec len nejaké mraky...včera som kukala správy ..a máte tam v česku poriadne dažde..fúha...tak skoro vstávaš??? :D

    OdpovědětVymazat
  4. krásný pokrok ♥ ty to zachvilku dáš i na těch 40 :) ♥
    u nás je dneska už pěkně, ale i kdyby padaly trakaře, u nás nikdy povodně nejsou.. naštěstí..

    OdpovědětVymazat
  5. ty jo ten tvůj pohyb :P a ta váha :))))

    OdpovědětVymazat
  6. střídat se nebudem :D protože mi napsal i dnes :))

    OdpovědětVymazat